Menu
Türkçe İçerikli Bilgi Arşivi ve Bilgi Paylaşım Platformu
 

Eplan P8 Windows 8 kurulumunu şurada anlatmıştık.

Multikey sürücüsünün dijital imzası olmadığı için win7 ve üzeri işletim sistemlerinde dijital imza sürücüsünü devre dışı bırakıyoruz. Win XP ve 7 de bu işlemi Drive Signature Enforcement Overrider programı ile otomatik olarak yapıyorduk. Fakat bu program win 8 ve 10'da düzgün çalışmadığı için dijital imzayı elle devre dışı bırakmak durumunda kaldık. Win 8 için kurulumu şurada anlattım, win 10'da menüler biraz değiştiği için tekrar anlatmamın yeni kuracak arkadaşlar için faydalı olacağını düşünüyorum.


HASP User Runtime (Kilit Sürücüsü)

HASP User



Windows programının kilit sistemini tanıması için bilgisayara yüklenmesi gereken bir programdır.

Eğer Setup klasöründeki, haspuser(kilit sürücüsü)nü kurarken bir hata ile karşılarşırsanız aşağıdaki sürümü kurunuz.


Sentinel HASP/LDK




Dosya Şifresi
Dosya Boyutu14.3 MB
MD5 veya CRC327265D70D20EF012F963EB9F04E2EFB62
İşletim SistemiWindows tümü
AçıklamaKilit sürücüsü





Driver'ı kurmadan önce dijital imza sürüsünü devre dışı bırakalım bunun için birden fazla yol var ben en basit olanını anlatacağım, aşağıdaki adımları takip edelim,

Not: Bu mod sadece bir kereliğine geçerlidir. Eğer multikey sürücüsünü kuramazsanız bu adımları tekrarlamanız gerekmektedir.


Adım 1
Adım 2

Adım 3
Adım 4 
Adım 5 
Adım 6 
Adım 7



Bilgisayarımız açıldıktan sonra multki key kurulumuna geçebiliriz. Ondan önce lisans dosyasını (SN-U10066.EGF) kopyalayın ve şu dizine gidin "C:\Kullanıcılar\Ortak\Eplan\Common\" ; buraya lisans dosyanı (SN-U10066.EGF) yapıştırın. Böyle bir yol yoksa oluşturunuz.


Multikey sürücümüzü yine elle yükleyeceğiz. Aşağıdaki adımları uygulayınız.

Adım 1

Adım 2: Açılacak olan pencereden "İleri" butonuna tıklayınız

Adım 3

Adım4 :Multikey dosyasının bulunduğu dizine gidin ve açın. Ardından İleri butonuna tıklayınız.

Adım 5: Driver yüklenebilmesi için bu pencere çıkması gerekmektedir.





Yorum Gönder Blogger

  1. Merhaba ben sizin resimlerlede gösterdiğiniz gibi yükleme yapıyorum eplan yinede açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK sE

      Sil
  2. Merhaba

    Ben programı neredeyse 5 kere kurdum sildim tekrar kurdum. Şu an da program açılıyor fakat, ilk esnada gelen yerlerden pro panel kısmı aktif değil gibi sanki. Ve programa girdiğim anda hiç birşey aktif değil bütün komut tuşları silik falan, bu sorunu nasıl çözebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Eplanı yükledim bu son işlemleride yapıyorum ancak dijital imzayı kaldırmama rağmen kalkmıyor. sürücüyü yükleyince bu dijital imzası deyip eplan açılmıyor. sorun nerede olabilir?

    YanıtlaSil
  5. Windows’un baş ağrıtıcı hatalarından biriyle karşınızdayız. Özellikle format atma zamanında karşınıza çıkan bu hatadan dolayı format işlemi de sekteye uğrayabilmektedir. Peki nedir bu sorun? Şimdi detaylarıyla Windows Sürücü Yükle Hatası ve Çözümü‘ne değineceğiz.
    http://www.windowshatalari.com/windows-surucu-yukle-hatasi-ve-cozumu/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Programı defalarca kurdum, sildim, tekrar kurdum. Fakat açılmıyor, uzaktan bağlanarak yardımcı olabilir misiniz..

    AHMET

    YanıtlaSil
  7. Windows 8 Donma – Yavaşlama Sorunu ve Çözümü
    Windows 8 sürümü kullanıma başlandıktan belirli bir süre sonra, yavaşlama ve donma sorunları ile karşı karşıya geliyor. Bunun temel sebepleri ise düzenli olarak sistem bakım işlemlerinin yapılmıyor olması olarak göze çarpıyor. Düzenli olarak belirli performans yükseltme işlemlerinden geçmesi gereken Windows 8 sürüm bilgisayarlar bir kaç adımda donma ve yavaşlama sorunlarına…
    https://www.windowshatalari.com/windows-8-donma-yavaslama-sorunu-ve-cozumu/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Sentinel HASP/LDK link ölü, yenilerseniz sevinirim. Paylaşım için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar lisansı yapamıyorumm ya

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar Link Kırık olduğu için araştırdım ve sonuca ulaştım. Aşağıdaki link aracılığı ile indirebilirsiniz. Bunu yükledikten sonra multi keyi daha sonra ortak klasördeki commonda bulunan dosyayı degiştirdim ve bingo program sıkıntısız çalıştı.
    https://supportportal.thalesgroup.com/csm?sys_kb_id=5080a56adb7b2200d298728dae961940&id=kb_article_view&sysparm_rank=11&sysparm_tsqueryId=3c730e4c1b129c10f12064606e4bcbcc

    YanıtlaSil
  11. Merhaba

    Eplan 2.7 versiyonu windows 10 kurdum crack işlemini yaptım program açılıyor ama bir kaç dk da bir donma yapıyor sorun neden olabilir yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sıkıntı bende de var. İşin garibi Lap top umda yüklü onda kasılma yok. Masa üstüne yeni yükledim ve Masa üstü bilgisayarımda kasıntı var.
      bilgisayarımın ikisi de zayıf degil. Crack ten dolayı oluyor da çözümü bir türlü hatırlayamadım.

      Sil
  12. e plan 2.7 lisans numarası istiyor bilen varmıdır

    YanıtlaSil
  13. Merhaba P8 2.7 proje çizim esnasında kısa süreli kasmalar yaşıyorum sebebi nedir? Daha önceden böyle bir sorun yoktu silip baştan yüklemek zorunda kaldım.. ve bu sorunu yaşıyorum yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  15. Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Eplan P8 Windows 10 Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK oM

    YanıtlaSil
  16. Yükleme yapabilen var mı mavi ekran hatası alıyorum

    YanıtlaSil

 
Top