Menu
Türkçe İçerikli Bilgi Arşivi ve Bilgi Paylaşım Platformu
 




Eplan P8 v2.3 ve diğer sürümlerin Windows 8/8.1 kurmakta problem yaşayan arkadaşlar için nasıl kurulacağını anlatacağımızı duyurmuştuk.

Eplan Türkçeleştirme aşamasından bir kare

Dijital imza sürücüsünü kaldırma

Drive Signature Enforcement Overrider
x64 bit OS'de sürücülerin imzalanmış olması gerekiyor, ancak bazı eski tip sürücüler imzasız olarak gelebiliyor bu durumda iki seçeneğimiz var.
Donanıma dijital imza ekleyeceğiz ya da
Dijitial imza zorlamasını devre dışı bırakacağız.

 Biz daha basit olanı, dijital imza sürücü imzalamasını devre dışı bırakacağız.

Öncelikle kurulum ve patch işlemi windows 7 ile aynı fakat, dijital imza zorlamasını kaldıran ve sınama modunu aktif eden aracımız Drive Signature Enforcement Overrider
Windows 8-9'da düzgün çalışmadığından dolayı, elle sürücü imzası zorlamayı devredışı bırakmak  durumunda kaldık.

Windows XP ve 7 'de dijital imza zorlamasını devre dışı bırakmak için, bilgisayar açılırken post ekranında klavyeden F8 tuşuna basarak karşımıza çıkan modlardan sürücü imzalama zorlamasını devre dışı bırak'ı şeçiyorduk.

Windows 8 ve 2015'te çıkacak olan windows 10'da bu işlem biraz daha farklı (windows 10 anlatımı için buraya tıklayınız.).

"
  1. Metro Başlat Ekranı kısmında ekranın sağ alt köşesine fareyi götürüp yandaki menünün çıkmasını bekleyin. Ardından Dişli simgesine tıklayıp açılan kısmın an altındaki "Bilgisayar ayarlarını değiştir" seçeneğine tıklayın.
  2. Bilgisayarınızın ayarlarını yapabileceğiniz denetim masası açılacaktır. Burada Genel sekmesine tıklayın.
  3. Aşağı inin ve "Gelişmiş başlangıç​" altında yer alan "Şimdi yeniden başlat"ı tıklatın.
  4. Bilgisayar yeniden açıldığında "Sorun Gider" seçeneğine tıklayın.
  5. Ardından 'Gelişmiş Seçenekler' deyin ve "Windows Başlangıç ​​Ayarları"na tıklayın. Son olarak "Yeniden Başlat" diyerek sistemi yeniden başlatın.
  6. Çıkan menüden 7'ye basarak sürücü imzalamasının zorunlu olmadığı şekilde sistemi açın. "
Yalnız bu mod sadece bir kereliğine geçerlidir. Bilgisayarı tekrar açtığınızda normal moda dönüyoruz.
Eğer bir problem yaşarsanız bu adımları maalesef her seferinde tekrarlamak durumundasınız.
Şahsen ben herhangi bir problem yaşamadım eğer siz bir problemle karşılşırsanız yorum kısmından bize bildirirseniz size yardımcı olmaya çalışırız.


Yukarıdaki anlatımları video olarak izlemek için buraya tıklayınız.

HASP User Runtime (Kilit Sürücüsü)

HASP User



Windows programının kilit sistemini tanıması için bilgisayara yüklenmesi gereken bir programdır.

Eğer Setup klasöründeki, haspuser(kilit sürücüsü)nü kurarken bir hata ile karşılaşırsanız aşağıdaki sürümü kurunuz.


Sentinel HASP/LDK




Dosya Şifresi
Dosya Boyutu14.3 MB
MD5 veya CRC327265D70D20EF012F963EB9F04E2EFB62
İşletim SistemiWindows tümü
AçıklamaKilit sürücüsü

EPLAN Platform 2.3 Hotfix 1
Hotfix Nedir ?

Hotfix, herhangi bir yazılımın, zamana duyarlılık ve risk faktörü gibi sebeplerle olağan güncelleme sürecini beklemeden güncellenmesine verilen isimdir.

Bu yama paketleri ile program hataları düzeltiliyor. v.2.3 Platformunun düzeltmelerine ve güncelleştirmelerine Fluid_ISO1219-2_PDF_en_US.pdf  dosyasından bakabilirsiniz.



İndir
EPLAN Platform 2.3 Hotfix 1



Dosya Şifresi
Dosya Boyutu12.7 MB
MD5 veya CRC326760611C8FD6504E6DD2D502DBDAC409
İşletim SistemiWindows (x86 ve x64) 7/8
AçıklamaYama Paketi

Multiusb Key Sürücüsü Kurulumu


Eğer yukarıdaki adımları uyguladıysanız multiusb key sürücüsünü kurabilirsiniz.

Bunun için Bilgisayarım'a > Sağ Tıklayın > Özellikler

Aygıt Yöneticisi

Eylem > Eski Donanım Ekle
Alttaki Seçenek Düğmesini Seçip, İleri Düğmesine Tıklayın
İleri
Disketi Var
Gözat

"multikey.inf" Dosyasının Bulunduğu Dizine Gidin ve "multikey.inf" Seçin ardından
Aç Düğmesine Tıklayın
Tamam
İleri
Ayıtlar Yükleniyor

Eplan Artık Açılabilir.
Eplan P8 v2.3

Eplan P8 Windows 8/8.1 ve 9'a Kurulum Anlatım Videosu


Dikkat! 

Bu programı eğitim amaçlı, kişisel kullanım için kullanınız. Öğrendikten sonra siliniz veya lisans elde ediniz. Lisanssız Ticari amaçlı kullananlar, iş ilanlarında açık bir şekilde" Eplan kullanabilen "  şeklinde bir  ilan vermeyiniz.

Yorum Gönder Blogger

  1. Merhabalar.
    Videonuzu izledim. Emeğinize sağlık.
    Bende kurulum yapmaya çalıştım ama virtual usb multikey yüklenirken bir hata veriyor ve bu konuda yardımınızı bekliyorum.
    Win8 64 bit Single kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK 4A

      Sil
  2. Merhaba Nihat Bey,

    Anlatım videosunda bir problem olduğu için konuyu güncelleştirdim.Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.

    Win 8 'de Multiusb Key sürücüsünü yüklemeden önce dijital imza zorlamasını kaldırmalısınız bunun için "Dijital imza sürücüsünü kaldırma" adımları tekrarlayınız. Ardından "Multiusb Key Sürücüsü Kurulumu" adımlarını takip edin.

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergün bey öncelikle teşekkürler konu ile ilgili yardımlarınız için.
      Fakat bende bu hatayı vermeye devam ediyor.
      Tüm işlemleri adım adım yapıyorum, Virtual USB Multikey cihazı yüklenirken bir hata oluştu diye bir hata veriyor. Sistem belirtilen dosyayı bulamadı diyor.
      Konu ile ilgili gerekli yardımınızı bekliyorum. Ve mümkünse uzaktan bağlantı kurup sizde hatayı görebilirsiniz.

      Sil
    2. Uzaktan bağlantı ile problem çözülmüştür.

      Sil
    3. ergün bey banada yardımcı olurmusunuz Windows 8.1 de çalıştıramadık .dincer bey de yapamadı . uzaktan bağlantı yapabilirmisiniz..rica edsem

      ARİF

      Sil
    4. 3 gündür uğraşıyoruz cevap vermiyosunuz ergün bey 2 mail attım .siteyi kaldırın madem .

      Sil
  3. Arif bey isterseniz yardımcı olabilirim uzaktan baglanarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper olur .çok makbul geçer .size nasıl ulaşıcam

      Sil
  4. win 8.1 de

    Kurulumu yaptığımız klasörün içindeki şu yolu takip edin, herhangi bir Dizine Çıkartılan klasör\Services\Drivers\(x64)\HASPUserSetup.exe
    Uygulamsına sağtık>yönetici olarak çalıştır ve kurunuz.

    aşamasında hata veriyor. sürücü uyumluluk sorunları nedeniyle kullanılmıyor uyarısı verip kurulum tamamlan mıyor.
    sitenizden
    Sentinel_LDK_Run-time_setupç programını indirdim kurdum ama
    e plan yine de çalışmadı. yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kurdu HASPUserSetup.exe dosyasını ama sorun.. tıklıyorum açılıyor gibi oluyor kalıyor öle başlangıç şeklinde açılmıyor yani program .. bilen bi üstad bulmamız lazım.

      Sil

    2. @Arif Gül,

      Arif bey takdir edersiniz ki bizimde vaktimiz olmayabiliyor.
      Mesajlarınızı sildiğiniz için sorunu tam olarak anlayamadım kusura bakmayınız...

      Sil
    3. Yukarıdaki güncel HASPUser dosyasını indirip kurmayı denediniz mi ?

      Sil
  5. Ergün bey öncelikle bu şekilde paylaşımlarda bulunduğunuz için teşekkürler.
    Sitenizden Eplan indirdim kurdum.Yukarda yazılanları harfiyen yaptım.Ancak eplanı bir kere açabiliyorum.PC yeniden başlatıldığında açılmıyor.Sorunum sanırım şu:Dijital imza zorlamasını F7 ye basıp devre dışı bırakıyorum.Aygıt yöneticisine multikey dosyasını tanıttığımda alta uyarı çıkıyor:Bu sürücü dijital olarak imzalanmamış olarak.tekrar deniyorum yine aynı.Sanal makine kullanmak istemiyorum eplan için.Yardım edebilirseniz çok mutlu olurum

    İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. bu arada işletim sistemin win 8

    YanıtlaSil
  7. Eplan electric P8 2.3 , işletim sistemi Windows 8.1 64 bit (pro veya enterprise) olan bilgisayara crackli olarak kurulamıyor. Yardımlarınızı rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. win 8.1 de biri Allah rızası için yardım etsin yada bi çözüm bulsun artık.çözümü bilen arkadaşlar varSA teamden de yardımcı olabilirler

      Sil
    2. evt hiçbir şekilde bendede crack çalışmıyor lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum.

      Sil
  8. merhabalar Ben Abdullah.
    bütün işlemleri yaptım. sorunsuz şekilde çalıştı. FAkat bilgisayarı kapatıp açtığım zaman Virtual USB Multikey Dijital olarak imzalanmamıştır deyip hata veriyor. Normalde Dijital imza zorunluluğunu kaldırıp install.cmd çalıştırdığımda sıkıntı yaşamıyorum. Sorun yaşadığım nokta bilgisayarı kapatıp açtıktan sonra. Sürekli olarak bunu yapmak zorunda mıyım ?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Öncelikle paylaşımızın için teşekkür ederim.
    Anlattığınız gibi Eplan ı kurdum ve çalıştırdım, bir sıkıntı yaşamadım.
    Fakat PC yi yeniden başlattığımda Dijitai İmza yüzünden Eplan çalışmıyor.
    Bununla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
    İşletim Sistemi: Windows 8.1 64bit.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dijital imzayı devre dışı bıraktıktan sonra multikey'i kurunuz.

      Sil
    2. Dijital imzayı devre dışı bıraktıktan sonra multikey'i kurunuz.

      Sil
  10. Ergün Bey merhaba, paylaşımınız için teşekkürler. Windows 7 üzerinde kurduğum program, windows10 a güncelledikten sonra açılmamıştı. Sizin yönlendirmelerinizle multikey devreye girdi ve 10-15 gün kadar kullandım. Ancak bu sabah programı açtığımda "Use Validation Code" veya birkaç seçenek daha çıkıyor. Windows 7 de multikey dosyasını tekrar çalıştırarak bu sorunu aşıyordum. Fakat burada sorun giderilemiyor. Tüm yönergeleri baştan tekrarladım malesef sonuç alamadım. Yardımcı olabilirmisiniz?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Nihat bey Win 10 kurulum anlarımı eklendi sitemize orada anlatılan yönergeleri uygulayınız. Bu arada lisans dosyasını tekrar yenileyiniz.

      Kolay gelsin.

      Sil
  11. Arif GÜL beyin sorunu hakkında bilgisi olan var mı acaba? aynı sorun bendede var. windows 8 de problemsz kurulum yaptım ve çalıştırdım ama windows 8.1 de açılış ekranına geliyor ve öylece kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif beyin sorununun aynısı bende de var nasıl çözülecek ?

      Sil
  12. win 8.1 SL 64 bit kullanıcısıyım. eplan kurulumu lisanslama bir şekilde çalışır hale getiriliyor. Ancak kurum tamamlandıktan sonra ilk çalıştırmada bazı dosyaların yuklenemedigi yarsıını yaparak normal acılısı gerçekleştiriyor. ardından ilk proje olusutur dediğimizde template (sablon) dosyalarının hic birinin yuklenmediği anlaşılıyor. bu sorun ile karşılaşan ve cozumunu bılen, veya önerisi olan bir arkadasımız var ise cok ciddi bir şekilde dua adeceğim. yoruldum artık :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba teşekkürler sayenizde programı kurdum.Ama şöyle bir sorun var layout place'de çalışırken define placement area komutu deaktif görünüyor.Bir türlü aktifleştiremedi.O olamdan indirdiğim .stp dosyaları monteleyemiyorum.Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Ergün Bey Merhaba
    Multikeyi donanıma eklerken hata veriyor. Konu adına yardımcı olmanız mümkün müdür. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Ergün Bey Merhaba
    Multikeyi donanıma eklerken hata veriyor. Konu adına yardımcı olmanız mümkün müdür. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. hangi windows sürümünde kararlı olarak çalışıyor? Win7 de donma yapıyor, win 10 sorunsuz win8.1 de problem çıkarıyor mu?

    YanıtlaSil
  19. Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Eplan P8 Windows 8/8.1 Ve 9'A Kurulumu Poyrazsoft Otomasyon Gömülü Sistemler, Plc, Mikrodenetleyiciler,Elektronik Programlar Poyrazsoft Otomasyon >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK NE

    YanıtlaSil

 
Top